Zaproszenie do udziału w badaniach fokusowych Szanowni Państwo, Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie wraz z Instytutem Rozwoju Miast i Regionów zapraszają do udziału w badaniach fokusowych w ramach projektu pt. „Nowy model regionalnego i miejscowego planowania przestrzennego dla zapewnienia odporności i…
Transnational Action to advance SKills and competences FOR Inclusive entrepreneurship and Social Innovation (TASK4ISI)
1) Cele projektu Projekt Transnational Action to advance SKills and competences FOR Inclusive entrepreneurship and Social Innovation (TASK4ISI) dotyczy realizacji polityki zachęcającej do działań przedsiębiorczych. Współpraca w ramach międzynarodowego partnerstwa TASK4ISI ma na celu zwiększenie kompetencji, umiejętności i zdolności innowacyjnych,…
Zbudowanie systemu koordynacji i monitorowania regionalnych działań na rzecz kształcenia zawodowego, szkolnictwa wyższego oraz uczenia się przez całe życie, w tym uczenia się dorosłych (SKiMLLL)
Okres realizacji projektu: 01.01.2023- 30.06.2026.Całkowity budżet projektu: 21 481 592,00 PLN. 1) Cele projektu Celem głównym projektu jest budowa systemu koordynacji działań w województwie małopolskim zorientowanych na wsparcie uczenia się przez całe życie, w tym kształcenia zawodowego, szkolnictwa wyższego oraz uczenia…
Nowy model regionalnego i miejscowego planowania przestrzennego dla zapewnienia odporności i bezpieczeństwa struktury przestrzennej Polski w kontekście współczesnych wyzwań rozwojowych (ReActPlan)
Zaproszenie do udziału w badaniach fokusowych Projekt „Nowy model regionalnego i miejscowego planowania przestrzennego dla zapewnienia odporności i bezpieczeństwa struktury przestrzennej Polski w kontekście współczesnych wyzwań rozwojowych” (ReActPlan) stanowi ważne przedsięwzięcie, które ma na celu przekształcenie sposobu planowania przestrzennego w…
DISCO: Developing Innovative Sustainable Cooperation Opportunities
1) Cele projektu Projekt Developing Innovative Sustainable Cooperation Opportunities (DISCO) ma na celu wzmocnienie zdolności innowacyjnych europejskich instytucji szkolnictwa wyższego poprzez wspólne uczenie się, współpracę i przepływ wiedzy między trzema partnerskimi uczelniami, jednym przedsiębiorstwem non-profit oraz jednym małym i średnim…
Archiwum projektów do 2010 r.
Wszystkie projekty Projekty realizowane Projekty zrealizowane Archiwum projektów do 2010 r. NAZWA ROK Nadal potrzebni – lepsze kwalifikacje w miejscu pracy 2008-2009 ZLECENIODAWCA KRAJ Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie Polska OPIS Celem ogólnym projektu jest podniesienie, uzupełnienie i dostosowanie kwalifikacji i umiejętności…
Projekty zrealizowane
Wszystkie projekty Projekty realizowane Projekty zrealizowane Archiwum projektów do 2010 r. Uczelnie Szkołom – o finansach z NBP Instrument Szybkiego Reagowania (ISR) 2021 Karpackie Bramy: między Ropą a Zborovem – ochrona i rozwój wspólnego dziedzictwa kulturowego na pograniczu polsko-słowackim Usamodzielnieni…
Projekty realizowane
Wszystkie projekty Projekty realizowane Projekty zrealizowane Archiwum projektów do 2010 r. Decentralization Offering Better Results and Efficiency (DOBRE) DISCO: Developing Innovative Sustainable Cooperation Opportunities Społeczno-gospodarcze konsekwencje czwartej rewolucji przemysłowej (REV 4.0) Nowy model regionalnego i miejscowego planowania przestrzennego dla zapewnienia…
Uczelnie Szkołom – o finansach z NBP
Profil projektu na Facebooku: @UczelnieSzkolomUEK Projekt Uczelnie Szkołom – o finansach z NBP realizowany jest przez Małopolską Szkołę Administracji Publicznej UEK wraz z Narodowym Bankiem Polskim w ramach programu edukacji ekonomicznej. Okres realizacji: 01.12.2021-30.04.2022 Lista szkół zakwalifikowanych do udziału w projekcie…
Instrument Szybkiego Reagowania (ISR) 2021
Rozwiązanie systemowe Instrument Szybkiego Reagowania III (ISR III) ma na celu antycypacyjną identyfikację w skali gospodarki narodowej oraz jej sektorów, obszarów występowania i poziomów ryzyka zakłóceń makroekonomicznych lub zjawisk na poziomie mikroekonomicznym (w odniesieniu do poszczególnych branż), które mogłyby powodować…